← Terug naar Home

We hechten veel waarde aan hoe u, de cliënt, onze zorg ervaart. We verbeteren continu om de zorg nog beter aan te laten sluiten bij uw wensen.

 

Vertel ons wat u vindt!

Heeft u op- of aanmerkingen op de behandeling of uw behandelaar? Schroom niet om deze ook al tijdens de behandeling te delen; in een gesprek of per e-mail. Als we weten wat u niet of juist wel prettig vindt, kunnen wij uw behandeling hierbij beter laten aansluiten. 

Heeft u een klacht? Kijk op onze klachtenpagina

​Daarnaast stellen wij het op prijs als u een beoordeling achterlaat op Zorgkaart Nederland. Natuurlijk is het fijn als mensen positief zijn, maar kritische feedback is ook welkom. 

Deel uw ervaring

CQ-index

Bij het einde van elke behandeling meten we ook met een vragenlijst hoe u, de cliënt, de behandeling hebt ervaren. Deze vragenlijst heet de CQ-index. 

 

De gemiddelde resultaten (schaalscores en een rapportcijfer) van deze vragenlijst kunnen we vergelijken met die van andere aanbieders - omdat die dezelfde vragenlijst gebruiken kunnen we dan appels met appels vergelijken. Dat geeft ons veel waardevolle informatie om onze processen te verbeteren.

Resultaten - Cliëntervaringen 2023

In 2023 (januari t/m december) vulden onze cliënten de CQ-index in. Onze scores:

Bejegening (1-5): 4,75

Informatie behandeling (1-5): 4,13

Samen beslissen (1-5): 4,51

Uitvoering behandeling (1-5): 4,29

Rapportcijfer (0-10): 8,12

Het komende jaar willen wij de informatie over ons proces van klacht naar beter verbeteren. We horen met name terug dat cliënten meer informatie zouden willen over de behandeling en proces - hier willen we in 2024 invulling aan geven.